ZWOW #47

   ZWOW #47 to kolejny zestaw do którego z radością będę wracać. Jest krótki, ciekawie ułożony, męczący, ale nie wykańczający. Potrzebna będzie mata/kocyk i jakieś dwa ciężarki (ja miałam niestety tylko dwie butelki 1,5l wody, natomiast Zuzka dwa razy tyle). 



   To trening z rodzaju AMRAP (As Many Round As Possible), więc wystarczy wygospodarować sobie 12 minut, dorzucić rozgrzewkę, na koniec rozciąganie i gotowe.

    Całość składa się z niewielu ćwiczeń:

  • Forward Backward Weighted Jump x10


  • Ab Splitter (Toes, Middle, Ankles), Roll over and Super Girl Push-up x5



Moje wrażenia?
  Kolejny zestaw który mogę polecić początkującym. Chyba najbardziej w kość dały mi Forward Backward Weighted Jump. Co prawda podczas nich wyprzedzałam Zuzkę i to sporo, ale to dlatego, że miałam o połowę mniejszy ciężar w rękach. Kolejne ćwiczenia to już właściwie pestka: Ab Splitter bardzo polubiłam mimo, że robiłam je zdecydowanie wolniej, a Super Girl Push-up wcale nie były takie złe, jak na początku myślałam. Na drugi dzień tylko trochę bolały mnie ręce.
    Trening skończyłam razem z Zuzką i myślę, że niedługo zrobię go ponownie.

Cały zestaw:



Źródła zdjęć z posta:  http://www.youtube.com/watch?v=K9ao34rD_wE

Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. 47 robiłam nie raz i bardzo dobrze wspominam ten ZWOW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest za trudny, a zmęczyć się można : ))

      Usuń
  2. Te ćwiczenia nie wyglądają na skomplikowane i takie w miarę statyczne, więc nawet może by mi wystarczyłoby mi miejsca w moim pokoiku :) Zapiszę sobie i niedługo przećwiczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, spokojnie powinno wystarczyć, a zestaw bardzo fajny - na pewno Ci się spodoba ; )

      Usuń
  3. Hej.
    Bardzo fajny blog.
    Życzę powodzenia w walce o utratę kilogramów. Mi się udało zrzucić 5,5 kg w dwa tygodnie, dzięki specjalnemu programatorowi . Więcej u mnie na blogu:
    http://samotnosckontrolowana.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ale ja wcale nie walczę o utratę kilogramów. Robię to dla przyjemności i chcę być w tym coraz lepsza. Sylwetka? To tylko efekt uboczny : )

      Usuń
  4. ohoh komentarz od Anny powyżej dostałyśmy identyczny haha ;)
    ZWOW zapowiada się ciekawie, bo sporo z tych ćwiczeń wplatam w swoje treningi, muszę spróbować :) tylko przydałoby mi się w końcu zainwestować w ciężarki, bo to ćwiczenie z wodą jest już uciążliwe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak myślałam, to było kopiuj - wklej ;D
      Też muszę z czasem zainwestować w jakieś ciężarki, albo po prostu przenieść się na siłownię.. :D

      Usuń
    2. Ja też już chcę ciężarki a nie tylko butelki z wodą :)

      Usuń
  5. Robiłam i mi także przypadł do gustu:) Dziś akurat robiłam 46 więc blisko:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówicie, że to łatwe, a ja jak patrze to z niektórymi rzeczami miałabym trudności. Może spróbuje, przekonam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie raz zdarzało mi się, że przy niektórych zwowach nie umiałam wykonać dobrze ćwiczeń, jednak z czasem się nauczyłam. Także trening, trening, trening : ))

      Usuń
  7. Wydaje mi się, że go robiłam, kojarzę ćwiczenia :) Jest całkiem fajny, bo każdy może dostosować go do swojego poziomy zaawansowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Zmniejszając obciążenie, albo zupełnie z niego rezygnując też powinno być dobrze :D

      Usuń
  8. ona jest niesamowita!:)taka energia:)robię teraz coś podobnego na umocnienie wybranych partii mięśni niby wykonuję 3 ćwiczenia po 5 serii ale męczę się przy tym strasznie i działa świetnie:):)
    już niedługo Twój półmaraton!:):)ale jestem podekscytowana a Ty to już w ogóle musisz szaleć (pozytywnie!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o taaak już bardzo blisko, a najlepsze jest to, że coraz częściej widzę efekty moich treningów :D

      Usuń
  9. No właśnie zastanawiałam się o co chodzi z tym odchudzaniem u Ciebie, ale już zajarzyłam. Ten komentarz od Anny to chyba jakaś reklama. Masz świetną figurę i świetną pasję. A co do Zuzki muszę spróbować, bo jeszcze z nią nie ćwiczyłam. Może za 2-3 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zwyczajna reklama : )
      Do Zuzki sama się przymierzałam jakiś czas, ale jak spróbowałam.. to zostałam z nią :D

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba ćwiczenie Ab Splitter ;] Myślę, że niebawem go wypróbuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zestaw ćwiczeń :) Ja dopiero od 10 dni ćwicze w formie amrapów, bardzo mi się spodobały takie treningi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótkie, intensywne, a jakie efekty! :D

      Usuń
    2. Efekty zdumiewające są :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie dodatkowa motywacja ;)