Ćwiczę z YouTube #3

    Dzisiaj mam dla Was kolejny (nieco spóźniony) post z serii "Ćwiczę z Youtube". Znacie kanał SLANK.pl? Trafiłam na niego całkiem niedawno i moją uwagę przyciągnęły treningi prowadzone przez Gabrielę Małyszko - bardzo pozytywną instruktorkę fitness i właścicielkę Centrum Fitness i Poprawy Kondycji Fizycznej EXPRESJA w Skierniewicach.
.
   
    Gabrysia to kolejna osoba, przy której aż chce się ćwiczyć i z chęcią wzięłabym udział w zajęciach przez nią prowadzonych. Z filmików dostępnych na kanale SLANK.pl bez problemu ułożyłam 80 minutowy trening:

  • Rozpoczęłam tradycyjnie od rozgrzewki, by po 8 minutach organizm był odpowiednio przygotowany do dalszych ćwiczeń:

Źródło

  • Po rozgrzewce bardzo lubię od razu podnieść sobie tętno, a do tego idealnym okazał się trening kardio połączony z ćwiczeniami wzmacniającymi:

Źródło

  • Wciąż było mi mało, więc postanowiłam dołożyć jeszcze trening na całe ciało - 10 minut dało mi niezły wycisk, poczułam pracujące mięśnie rąk, pośladków, nóg i brzucha:

Źródło

  • W moim treningu nie mogło zabraknąć ćwiczeń na brzuch, więc w tym celu wykorzystałam dwa filmiki - jeden 12 minutowy i drugi 8 minutowy (typowo na dolne partie mięśni):

Źródło

  • Na koniec dorzuciłam jeszcze trening na pośladki i nogi, bo wszyscy chcemy przecież piękną, jędrną pupę:
Źródło
 
  • Ćwiczeń rozciągających (niezbędnych po każdym treningu) z Garbysią niestety już nie znalazłam, dlatego ułożyłam je sobie sama poświęcając na to 10-15 minut. : )

    Na kanale można znaleźć również inne zestawy tj. trening na talię, mięśnie rąk i klatkę piersiową, czy ćwiczenia na pośladki lub nogi. Jeśli macie ochotę i szukacie pomysłu na trening - tam na pewno go znajdziecie.

   A co u mnie? Praktycznie cały ostatni tydzień wypełniła mi praca i mimo, że starałam się wygospodarować trochę czasu na ćwiczenia to nie do końca mi się to udawało (ale z czasem na pewno się nauczę). Na szczęście teraz będę miała więcej czasu i znów zaczynam działać. Zatem wykorzystując piękną słoneczną sobotnią pogodę - idę pobiegać. :)

Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. slank.pl znam bardzo dobrze i przyznam, że ciekawie to ułożyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego biegania :)
    Kradnę sobie ćwiczenia na brzuch i nogi, będzie miła odmiana dla pana Skarżyńskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - przy takiej pogodzie aż miło pobiegać : )

      a pana Skarżyńskiego też bardzo lubię :D

      Usuń
  3. miłego biegania!:)jest tak pięknie że aż chce się spacerować i ćwiczyć:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! szkoda, tylko, że tak szybko dzień się kończy : )

      Usuń
  4. Witam Cie kochana :) Miło wiedzieć że nie tylko ja w tym tygodniu nie daję rady z ćwiczeniami :( poniedziałek i wtorek bardzo aktywne, a potem ..... :( :(
    Fajnie że wrzucasz te nowe treningi - nie trzeba szukać, a coś nowego podane na talerzu :) SUPER :) Jutro idę na siłownie z samego rana - zmotywowałaś mnie swoim bieganiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie identycznie, na szczęście od dzisiaj znowu działam ; ) także obydwie ruszamy do boju! :D

      Usuń
  5. o proszę, tej Pani jeszcze nie znałam! :) muszę pooglądać i dodać coś nowego do swoich treningów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka ćwiczeń z tych zestawów sama włączyłam na stałe do swoich codziennych treningów : )

      Usuń
  6. Świetne ćwiczenia. Na pewno włączę je do swoich treningów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wykonuję ćwiczenia na brzuch i pośladki - to jest must! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nie znam i chętnie wypróbuję;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są takie całościowe treningi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no, no ... Chyba nie docenialem internetu. Wiecej takich artykulow w sieci, a gazety zbankrutuja!


    moja strona :: mutantmass (mutantmassgainer.pl)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie dodatkowa motywacja ;)