Jogging, dzien 11 i poprzednie dni

tumblr
Cel: 17 minut bieg/marsz
Pogoda: ciepło, słonecznie
Temperatura: 26oC
Pora: 13:30


Musiałam trochę zmodyfikować swój plan w tym tygodniu, ze względu na pogodę i juwenalia.
Nie odpuściłam treningu biegowego, jedynie przeniosłam go na piątek, a nieco swobodniej podeszłam do treningów uzupełniających.


Kliknij czytaj więcej, by dowiedzieć się więcej..






Od poniedziałku rozpoczęły się już Juwenalia w Krakowie, co dla studentów oznacza całotygodniową zabawę. W związku z tym praktycznie każdy wieczór to grillowanie i spotkaniach ze znajomymi. Dlatego też  z tej okazji mój plan treningowy musiał ulec delikatnej zmianie.

W środę w ramach treningu uzupełniającego zrobiłam tylko krótki 15 minutowy trening cardio z Mel B. Te ćwiczenia mają za zadanie spalić zbędną tkankę tłuszczową i wzmocnić mięśnie poszczególnych partii ciała.
Bardzo lubię ten zestaw ćwiczeń, czuję się po nim dobrze rozgrzana i najczęściej wykonuję jeszcze później dodatkowo ćwiczenia na pośladki i mięśnie brzucha. Tutaj znajdziecie link do tego treningu.

Czwartek to dzień biegania, jednak zdecydowałam się przenieść to na kolejny dzień z racji wieczornego przejazdu na rolkach ulicami Krakowa. W najbliższych dniach postaram się dodać relację z tego wydarzenia.

 Dzisiaj natomiast już bez wymówek i jakichkolwiek zmian, po godzinie 13 mimo niesprzyjającej pogody (26oC) ruszyłam na Błonia. Rozgrzewkę zrobiłam w domu, a  właściwy trening wykonałam już na zewnątrz.

Prawdą jest, że zbyt wysoka temperatura nie sprzyja bieganiu, ale czego się nie robi dla zielonego okienka w planie treningowym.. : )

tumblr

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Całkowicie zgadzam się z tym, co napisane jest na obrazku - muszę sobie gdzieś to zapisać, żeby o tym nie zapomnieć. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie dodatkowa motywacja ;)