Sroda z Ewa Chodakowska

Środa to dzień, w którym nie mam wielu zajęć, ale są za to rozsypane po całym dniu.
Już od jakiegoś czasu 2,5 godzinną przerwę pomiędzy jednymi, a drugimi zajęciami wykorzystuję na trening. Zajmuje mi  to około 40 minut i automatycznie poprawia samopoczucie.

Wczoraj zdecydowałam się na Skalpel II Ewy Chodakowskiej. Wykonuję jej zestawy ćwiczeń już prawie 3 miesiące i to jej zawdzięczam swoje początki. Zawsze miałam problem z regularnymi treningami, przeważnie mój zapał gasł po tygodniu. Teraz jest zupełnie inaczej, nie potrafię wyobrazić sobie dnia bez treningu, a widoczne efekty (pierwsze już po około 2 tygodniach) motywują jeszcze bardziej do dalszej pracy.
Nie muszę chyba wspominać o dodatkowym źródle energii i wspaniałym samopoczuciu.



Czym jest Skalpel II?
Skalpel II jest to nieco lżejsza wersja Skalpela I, jednak z wykorzystaniem krzesła. To trening w głównej mierze modelujący sylwetkę.  Składa się z trzech rund, w każdej po 4 ćwiczenia powtórzone trzy razy. Mimo, że wydają się banalne i proste, to w trakcie treningu pojawiają się krople potu. 

Początkującym trudność mogą sprawiać "przysiady" na jednej nodze:


 i "pompki", które na szczęście po czasie udają się bez problemu.



Jakość filmu jest bardzo dobra, pomocny jest również licznik ćwiczeń, które pozostały nam do końca, a Ewa dzięki swoim motywującym komentarzom, pomaga dotrwać do końca.

Poniżej załączam kilka innych screenów z filmiku:


  




Po tych ćwiczeniach czuję się zrelaksowana i pełna energii. Zdecydowanie polecam każdemu! Warto spróbować, a może akurat przypadnie Wam do gustu? : )

Tymczasem zbieram się na zajęcia, a po powrocie lecę na jogging.
Ciao!

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie dodatkowa motywacja ;)