Poniedzialek, Tydzien 2

Dzisiaj miałam ciężki dzień i prawie wszystko szło nie po mojej myśli. Dodatkowo niemalże cały spędziłam na uczelni, pomijając jedną dwugodzinną przerwę na obiad. Po powrocie byłam TAK zmęczona, że marzyłam tylko o tym, by się wykąpać i wskoczyć do łózka. 

Wiedziałam, że nie mogę się poddać. Postanowiłam spojrzeć na mój plan treningowy, wyobrażając sobie zielone okienko przy dzisiejszym dniu:



wystarczyła dosłownie chwila, bym rozpoczęła poniedziałkowy trening uzupełniający. Wybrałam skalpel II (o którym wspominałam już w innym poście klik), a po jego wykonaniu czułam mały niedosyt, dlatego dołożyłam jeszcze dwa zestawy ćwiczeń Mel B:

 8 minut abs:


 i 10 minut pośladki:


Te dwa filmiki to moje ulubione prowadzone przez Mel B.. Są intensywne, ale bardzo przyjemne. Podczas ich wykonywania czuję palące mięśnie, a po skończonym treningu niesamowitą satysfakcję.
Spróbujcie sami. : )

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie dodatkowa motywacja ;)