Piatek z Ewa Chodakowska

Jutrzejszy dzień ustaliłam dniem wolnym od ćwiczeń, pozwalającym na regenerację, dlatego też dzisiaj postanowiłam się nieco bardziej zmęczyć.

Ćwiczę regularnie już prawie 3 miesiące i wypróbowałam praktycznie wszystkie filmiki instruktażowe Ewy Chodakowskiej. Szczególnie spodobały mi się 6 minutowe treningi, które są serią 3 ćwiczeń, po 30 sekund z przerwami po 10 sekund. Łącząc ze sobą 5 takich króciutkich filmików, można stworzyć pełny 30 minutowy trening, który daje na prawdę niezły wycisk. Dla mnie ostatnie 6 minut było dziś duużym wyzwaniem.


Jak to wygląda?

1. (proste, łatwe i przyjemne, idealne na ostatni zestaw)


2. (sama przyjemność, chociaż przy trzecim ćwiczeniu mata trochę mi się ślizga)



3. (robiąc przysiady z podskokiem, czuję wszystkie mięśnie ud)



4. (ćwiczenie z unoszeniem nóg wciąż sprawia mi duże trudności, po 15 sekundach unoszenia 1 nogi, resztę muszę robić na dwóch)


5. (całość po prostu uwielbiam, polecam jako pierwsze 6 minut)



Wydaje mi się, że gdybym te ćwiczenia wykonała w odwrotnej kolejności, to nie miałabym tak dużego problemu z ostatnim zestawem, ale dałam radę.

Co więcej, na kanale youtube Ewy dostępne są jeszcze 3 inne treningi:

6. (bardzo go lubię, niesamowicie pracują tu mięśnie brzucha)

 

7. (rzadko robię, bo nie znoszę trzeciego ćwiczenia)

 

8. (bardzo przyjemny zestaw)


Dużą zaletą tych filmików jest to, że są one w 100% darmowe, więc każdy ma możliwość ich wypróbowania. Spróbujcie, myślę, że warto! : )

PS. Nie zapomnijcie, by przed rozpoczęciem treningu zrobić 5 minutową rozgrzewkę.

Udostępnij ten post

2 komentarze :

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie dodatkowa motywacja ;)