Piatek, tydzien 2



Cel: trening uzupełniający (5x6 min)
Pogoda: słonecznie, trochę chmurek, delikatny wiatr
Temperatura: 25oC
Pora: 11:00








Mam już za sobą zaplanowany trening: 5x6 min z Ewą Chodakowską (który dokładnie opisałam w tym poście) oraz drugi dzień squat challenge. To wystarczyło, a naładowałam się energią na cały dzień!  : )

Uwielbiam patrzeć, jak mój plan treningowy wypełnia się coraz większą ilością zieleni:


i kolejny dzień za mną:

Poniżej kilka zdjęć inspirująco-motywujących, dzięki którym wiem, że wszystko jest do osiągnięcia i nic nie stoi na przeszkodzie bym i ja za jakiś czas mogła pochwalić się takimi pośladkami:


Źródło zdjęć w poście: tumblr

A już jutro postaram się przedstawić swoją historię rozpoczęcia treningów uwiecznioną zdjęciami. : )

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Zdjęcia bardzo motywujące do ćwiczeń:)
    powodzenia w treningach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. marzę o takim tyłeczku!!
    sama zabrałam się za squat challange, wytrawałości Ci życzę i czekam na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że wszystko jest do osiągnięcia, a marzenia staną się realne! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie dodatkowa motywacja ;)